تراشکاری در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


ابزارهایی را که برای تراشکاری است.فاده می کنید باید دارای یکسری خواص باشند ازجمله اینکه باید در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند وهمچنین باید در برابر سائیدگی هم مقاومت بالایی داشته باشند و جنس ابزار باید مقاوم و سخت باشد تا توانایی نفوذ داشته باشد.

برای شیار زنی از ابزار خاصی است.فاده می شود که عرض آنها کم است. برای اینکه این عرض ها را تغییر دهند رنده های تراشکاری را تیز می کنند میزان نفوذ ابزار در جسم را تراشکار بر اساس نیاز معین می کند. داخل تراشی نیز شامل: براده برداری، ایجاد دندانه، پرداخت کردن، افزایش دادن قطر و غیره در حفره ای که ایجاد کرده اند است.. و از ابزار مخصوص داخل تراشی است.فاده می کنند. مثلاً برای داخل تراشی به قطر / میلیمتری مته به این اندازه وجود ندارد و باید ابتدا سوراخی به اندازه میلیمتر با مته ایجاد شود و با داخل تراشی به قطر / برسد.

یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری،سوراخ کاری است. که با پانچ و مته میتوان این عمل سوراخکاری را انجام داد. در مرحله اول سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می اورند، که این کار را به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. انجام میدهند این مته دارای دو لبه برشی است. و با سرعت های مختلفی در حال چرخش است. و در مرحله دوم هم میتوان دستگاه پانچ را مورد است.فاده خود قرار داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری