ظروف فلزی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


براساس مطالعات انجام شده  احداث واحد  ظروف  فلزی آشپزخانه  با ظرفیت اقتصادی در محل امکان سنجی شده  حدود میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی  سرمایه گذاری  بیشتر از  درصد بوده ودر سال بعداز به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می کنید.نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولیدسالیانه   دست در فاز اول بررسی شده است. و می توانید با تماس آن را اخذ نمایید  با توجه به وابستگی هزینه وسرمایه گذاری به مکان و زمان اجرای پروژه های اقتصادی برای مشاوره امکان سنجی فعالیت های اقتصادی می توانید با کارشناسان کاردوک  تماس بگیرید.

و پس از شتشو و آماده سازی برای بدست  آوردن شکل مناسب  تحت عملیات کشش توسط پرس کشش و فورج  پرسی قرار می گیرد  پس از بازرسي و كنترل از لحاظ شکل  ظاهري و  ابعاد بر روي  قطعه  تولید شده  درب و بدنه آماده ورود به مرحله عملیات  پاشش تفلون (پلي تترا فلوئور اتیلن)  پخت ، عملیات رنگ کاري کوره ای  قسمت بيروني بدنه شود  و در ادامه  عملیات پخت رنگ در درجه حرارت درجه سانتي انجام مي شود و بدنه ،دسته و درب  ظرف پس از کنترل کیفیت و مونتاز نهایی  آماده بسته بندی و نصب لوگوهای شرکت می شود.

تحقیقات بازار و برآورد سرمايه ثابت و در گردش و محاسبات  هزينه‌هاي ثابت و متغير طرح، پيش‌بيني و قيمت تمام‌شده و همچنين سود ساليانه طرح  وبررسی  شاخص‌هاي مالي و اقتصادي طرح با  است.فاده  از نرم‌افزار comfar III Expert وضعيت قابل قبولي  را بلحاظ مالي نشان می دهد و بدلیل  وجود تقاضای مازاد ومزیت های صادراتی  در طول چند سال اول  زمينه مساعدي  براي احداث  اين  واحد  فراهم است.. حهت  اخذ مجوز های تولید این محصول  وتامین زیر ساخت براساس پلان های مهندسی  تولید است.اندارد و صادرات محور  می توانید در تمامی مراحل انجام کار  از زمان بررسی  ایده تا پیاده سازی و زمان بهره برداری از مشاوران و کارشناسان خیره وباتجربه کاردوک کمک بگیرید..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری