چرم و پوست در بومهن ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


البته در این مسیر نباید نیاز این صنعت به توجه بیشتر را نیز نادیده گرفت. صنعت چرم سازی ایران نیاز به توجه بیشتر دولت‌مردان، است.فاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در راستای کاهش هزینه‌های جانبی و است.فاده از آخرین طرح‌ها مطابق با مد روز دنیا را می‌طلبد. چرم کروکو امیدواراست با هموار شدن این مسیر صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران داخلی بتواند هرچه سریع‌تر بازار داخلی را رونق و توسعه دهند و همچنین بازارهای خارجی را در دست بگیرند.

به این ترتیب صنعت چرم سازی نیز مانند سایر صنایع قدیمی ایرانیان در دوره اول پهلوی طعم پیشرفت را چشید. در آن زمان شرکت‌های آلمانی بر این صنعت قدیمی ایرانیان سرمایه‌گذاری کردند. نتیجه این سرمایه‌گذاری افتتاح اولین کارخانه چرم سازی در تبریز در سال ۸ بود. البته تاریخ گسترش و توسعه صنعت چرم را به همدانیان ربط می‌دهد. کافی است. سری به این شهر تاریخی بزنید؛ به وضوح نشانه‌هایی از دوران طلایی توسعه صنعت چرم در این شهر خواهید دید.

چرم مشهد در سال ۵ با اهداف گوناگونی از جمله اشتغال‌زایی در تولیدات چرمی، جلوگیری از خروج ارز و خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در کشور ایران شکل گرفت. این برند خیلی زود توانست با محصولات باکیفیت خود جایگاه خوبی را در بین مردم کسب کند.



( فروش ) های دیگر در بومهن