قفسه انباری در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


مقدار بودجه‌ای که برای طراحی انبار در نظر گرفته شده عامل مهمی است.. هر چقدر بودجه لحاظ شده بیشتر باشد، قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب نوع قفسه فلزی خواهید داشت. تعیین قیمت قفسه ها بر اساس عواملی مانند ابعاد قفسه ها، تعداد طبقات، توان تحملی سیستم قفسه بندی، رنگ قطعات و نوع اتصالات قفسه بندی انجام می شود.

شرکت نیکان تک ایرانیان که در زمینه تولید اتصالات و شیرآلات نفتی فعالیت می نماید جهت افزایش ظرفیت و است.فاده حداکثری از فضای انبارهای خود واقع در شهرک صنعتی پرند، اقدام به تجهیز و قفسه بندی مجموعه انبارهای خود نمود. به همین منظور این شرکت جهت نگهداری اقلام و کالاهای مد نظر، از سیستم قفسه […]

روش جابه‌جایی کالاها در انبار، مشخص کننده نوع سیستم قفسه صنعتی است.. برای مثال اقلام پالت شده در انبار که توسط لیفتراک و سایر دستگاه ها بارگذاری می شوند به قفسه فلزی مختص خود(مانند پالت راک و درایوین)، و اقلام بسته بندی شده بارگذاری توسط نیروی انسانی، به قفسه فلزی دیگر (مثل مشبک و بالکی راک و یا لانگ اسپن) نیاز دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری