قفسه راک سنگین در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Heavy duty rock rack-1
Heavy duty rock rack-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.

شک نداریم که از ابتدای تاریخ بشریت و ابداع بنگاه‌های صنعتی بزرگ، نقش ست قفسه راک سنگین در اکثر کسب و کارها پر رنگ بوده و مزایای بسیاری دارد. قفسه ها در زندگی امروز اهمیت زیادی دارند پس باید در انتخاب نوع مناسب آن ها دقت فراوانی داشته باشیم.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری