قفسه بندی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


قفسه بندی صنعتی هم مانند تمام وسایل و دستگاه های دیگر مراحل ساخت مخصوص به خودشان را دارند. نوع قفسه بندی در انبارهای صنعتی برای نگهداری کالا و محصولات، یکی از مهم ترین نکات مورد توجه می باشد. در این بین قفسه دژپاد به دلیل دارا بودن است.حکام بالا، مورد توجه ویژه افراد حاضر در صنایع مختلف قرار گرفته است.. ازآنجاکه امروزه چندین دسته مختلف از سیستم‌های ذخیره‌سازی انبار در بازار وجود، لازم است. که قبل از تهیه این سیستم‌ها، با آن‌ها به‌خوبی آشنایی پیدا کنید و با کارشناسان حاضر در شرکت دژپاد مشورت کنید تا بتوانید با توجه به نیاز، قفسه فلزی مناسب انبار خود را تهیه کنید.

روش جابه‌جایی کالاها در انبار، مشخص کننده نوع سیستم قفسه صنعتی است.. برای مثال اقلام پالت شده در انبار که توسط لیفتراک و سایر دستگاه ها بارگذاری می شوند به قفسه فلزی مختص خود(مانند پالت راک و درایوین)، و اقلام بسته بندی شده بارگذاری توسط نیروی انسانی، به قفسه فلزی دیگر (مثل مشبک و بالکی راک و یا لانگ اسپن) نیاز دارند.

شرکت رادان صنعت شرق با تجربه یک دهه فعالیت در صنعت تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری