قفسه سوپرمارکتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.


انواع مختلف و گوناگون محصولات، نیاز به مدل های متفاوتی از قفسه دارند تا محصولات را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش قرار دهند. به عنوان مقال قفسه های خرده فروشی مغازه، نیازمند این هستند که محکم و بادوام، سازگار و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین قفسه های فروشگاه باید بهترین کیفیت را داشته بوده و با محصولاتی که در آنها قرار داده می شود، متناسب باشند. همچنین برای طراحی قفسه در هایپر مارکت و یا مغازه های کوچک و بزرگ باید به طرز چیدمان محصولات مختلف نیز توجه کرد تا بتوان به بهترین سطح فروش دست یافت.

شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

به جهت جلب نظر مشتریان و کسب رضایت آنان لازم است. محصولات و اجناس فروشگاه را در بهترین حالت درون قفسه های مختلف قرار دهید تا امکان دسترسی به آنها راحت باشد. زمانی که مشتری محصول مورد نیازش را به سرعت در میان راهروهای فروشگاه میابد احساسی بهتر خواهد داشت و در نهایت به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد. است.فاده از قفسه بندی فروشگاهی مناسب، زیبا و ایمن راهکاری مطمئن برای کسب رضایت مشتریانتان خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری