قفسه فلزی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است. که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است.. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند است.فاده می شود.

همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..

این سازه برای است.فاده بهینه از ارتفاع سالن طراحی شده است. که امکان ساخت سالن های طبقاتی را به ما می دهد. اگر کمی در این نوع سازه دقت کنیم در می یابیم که این سیستم از لحاظ هزینه و زمان بسیار با صرفه تر از سازه های ساختمانی می باشند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع سازه ها دارند امکان جابجایی و کوتاه و بلند کردن آن ها می باشد. یکی از مهمترین سازه های فلزی پیش ساخته، نیم طبقه مزنین است.. درصورتی‌که از بودجه کافی برخوردار هستید و چیدمان انبار شما نیز این امکان را می‌دهد، نیم‌طبقه مزنین یک گزینه ذخیره‌سازی مؤثر و کم‌مصرف است.. اساساً، نیم‌طبقه مزنین دومین (سومین یا چهارمین) طبقه‌ای است. که در بالای طبقه اصلی انبار ساخته می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری