قفسه فروشگاهی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


پروژه قفسه بندی سازمان میادین تهران که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی، سعی برآن دارد که رضایت % مشتریان خود را داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

پروژه قفسه بندی معادن مس تكنار كاشمر که از نوع قفسه انبار میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی انبار با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری