قفسه هایپرمارکتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


مهمترین رکن یک قفسه هایپرمارکتی خوب و باکیفیت، این است. که بتواند حتی سنگین ترین لوازم را هم در خود جای دهد. به همین سبب، شرکت صنایع فلزی عدل با ساخت قفسه‌های از بهترین متریال، خرید مطلوب را برای شما راحت‌تر می‌کند. این نیاز هر فروشنده‌ای‌ ست که

شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری