ماکت صنعتی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Industrial replica-1
Industrial replica-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


کارخانجات صنعتی گاه برای نمایش فعالیت های خود و آشنایی بیشتر مخاطبان اقدام به ساخت ماکت می کنند.این ماکت ها معمولا شامل سوله های و دستگاه های مربوطه در محوطه یا داخل سوله ها می شوند که گاه ایجاد نمای برشی در قسمتی از سقف یا دیوار ها می توان به نمای جذابی از فعالیت های داخل محیط کارخانه دست یافت.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

ماکت های صنعتی شامل انواع ماکت کارخانه ، ماکت سد و نیروگاه ، ماکت پالایشگاه ، ماکت دستگاه های صنعتی ، ماکت تجهیزات عمرانی، ماکت قطعات صنعتی،ماکت پل و سایر موارد مشابه می شود. مخاطبان ماکت های صنعتی معمولا افراد خاص و مرتبط با حوضه فعالیت فرد سفارش دهنده ماکت هستند.از اینرو رعایت جزئیات و دقت در ساخت این نوع از ماکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است..ساخت ماکت های تخصصی صنعتی با کمک به بازاریابی و جذب بهتر مخاطبان باعث افزایش اعتبار شرکت ها و بیانی بسیار حرفه ای تر در محیط کسب و کار خواهد شد.ماکت های صنعتی با نشان دادن نمایی دقیق و کلی از محصول مورد انتظار کارفرما باعث آشنایی هرچه بیشتر و بهتر بینندگان مورد انتظار آنها خواهد شد.هرچه نزدیک تر بودن مدل ساخته شده به نمونه واقعی و رعایت مقیاس ساخت باعث نمایشی بهتر ، درک بهتر  مخاطب و کمک به بازاریابی هرچه بهتر شرکت خواهد شد.افرادی که ماکت قطعه صنعتی یا یک دستگاه خاص را مشاهده می کنند ، در صورتی که با جزئیات و دقت در ساخت ماکت فوق مواجه شوند دید بسیار بهتری به شرکت و محصولات تولیدی آن پیدا کرده و پس زمینه فکری خوبی در مورد آن پیدا می کنند.ماکت های صنعتی باعث معرفی دقیق محصولات تولیدی شرکت و ارائه ای هوشمندانه به مخاطبان دقیق و حرفه ای است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری