برد الکترونیک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


 شرکت میکروالکترونیک اعلام می دارد توانایی تعمیر انواع بردهای صنعتی و نیز جایگزینی آنها را در کمترین زمان ممکن را دارا می باشد. تمامی برد های سوخته، آب خورده برای تعمیرات پذیرفته می شوند و در صورت درخواست مشتری جایگزین می شوند. همان طور که می دانید، تمامی برد ها پس از گذشت مدن زمانی دچار فرسودگی می شوند. در صورتی که دستگاه هر چند مدت یک بار توسط متخصصین بررسی نگردد و سرویس نشود امکان خراب شدن آن بالا می رود.

شرکت میکروالکترونیک تمامی برد های دستگاه های شما در صنایع مختلف اعم از صنایع چاپ، صنایع فولاد، صنایع ریسندگی و بافندگی، دستگاه های کرونا، جت پرینتر های صنعتی، جت پرینتر های دستی، بردهای درایو، منابع تغذیه، ترانس های سوئیچینگ و بردهای ولتاژ را تعمیر و در صورت در خواست شما جایگزین می کند. گاهی سنسور دستگاهی معیوب می گردد، و نمونه های داخل بازار را نمی توان جایگزین آنها کرد. لذا در صورت درخواست سنسور دیگری را با برد واسط جایگزین و یا سنسور مورد نظر را به کشور وارد می نماییم . این شرکت تمامی قطعاتی که در کشور وجود نداشته باشد و یا کیفیت لازم را دارا نباشند به صورت مستقیم وارد می نماید.

در PCBهای نصب سطحی از سیم به‌عنوان اتصال‌دهنده است.فاده نمی‌شود. در عوض، بسیاری از پایه‌های کوچک مستقیماً به برد لحیم می‌شوند، به این معنی که خود برد به‌عنوان سطح سیم‌کشی برای اجزای مختلف است.فاده می‌شود. این امر اجازه می‌دهد تا مدارها فضای کمتری را اشغال کنند. بدین ترتیب، فضایی آزاد می‌شود و برد می‌تواند عملکردهای بیشتری را معمولاً در سرعت‌های بالاتر و وزن سبک‌تر از برد سوراخ کامل انجام دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه