برق خورشیدی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


هزینه های برق همیشه در حال افزایش است.. معمولاً قبض برق یک انبار حدود ۵٪ از کل هزینه را نشان می دهد. نرخ تعرفه برای انرژی خورشیدی حدود درصد ارزان تر از برق معمولی است.. انرژی خورشیدی با یک راه حل با هزینه ثابت ، با عمر ۵- سال ، به یک گزینه پایدار و مقرون به صرفه انرژی برای صاحبان مشاغل تبدیل شده است.. این باعث می شود قبض های انرژی شما با هزینه کمتری قابل پیش بینی تر باشد. همچنین ، نگهداری و نظارت بر سیستم های خورشیدی ارزان تر است..

پنل خورشیدی تین فیلم ، به عبارتی نسل دوم سلول های خورشیدی می باشند که دارای وزن سبک ، انعطاف پذیری بالاتر و بازدهی بیشتری می باشند. از پنل های منعطف بیشتر در ماشین حساب ها ، پاور بانک ها ، کوله پشتی های خورشیدی است.فاده می شود.

این انرژی تجدید پذیر از یک منبع پایان ناپذیر از منابع مانند خورشید می تواند در انواع فرآیندهای صنعتی بسیار موثر است.فاده شود. اگر می خواهید بسته به شرکت های بازرگانی برق و قیمت هایی که آنها تعیین می کنند متوقف شوید ، این امکان را دارید که در پانل های فتوولتائیک سرمایه گذاری کنید تا برق و انرژی حرارتی را تأمین کنید تا بتوانید در تأسیسات صنعتی خود از آب گرم و گرم است.فاده کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه