برنامه نویسی PLC در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


تا اینجا و در مجله فرادرس، مجموعه‌ای سه قسمتی از آموزش‌های مقدماتی PLC ارائه شد. امیدواریم با فراگیری این آموزش‌ها، انگیزه‌ای مضاعف برای یادگیری بیشتر این مبحث ایجاد کرده باشیم. در صورت علاقه‌مندی به مباحث مرتبط در زمینه ابزاردقیق و اتوماسیون صنعتی، آموزش‌های زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

حال به سراغ عملگر OR می‌رویم. نمودار شکل زیر همانند مدار در حالت OR رسم شده است.. A و B مانند دو کلید باز هستند که به صورت موازی با هم بسته شده‌اند. در این حالت نیز، مقادیر خروجی به صورت جدول زیر خواهد بود. در اینجا کافیست تا حداقل یکی از کلیدها بسته شود. در این حالت لامپ Y روشن می‌شود. فقط در حالتی که هر دو کلید باز باشند، خروجی برق‌دار نخواهد شد. تصویر زیر، شماتیک کامل هر چهار حالت ممکن را برای عملگر OR نشان می‌دهد. پایه‌های برق‌دار با رنگ سبز نشان داده شده‌اند.

این مراحل، اقداماتی را که هنگام برنامه‌ریزی برای برنامه اتفاق می‌افتد را در خود جای داده‌اند. این اقدامات می‌تواند بر اساس زمان‌بندی، مرحله خاصی از فرآیند یا وضعیت فیزیکی یک تجهیز باشد. دستورالعمل‌های انتقالی دستوراتی هستند که شما برای حرکت از یک مرحله به مرحله دیگر با تنظیم شرایط درست یا نادرست حالت (TRUE or FULSE) مانند فلوچارت، است.فاده می‌کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه