تابلو برق صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


امروزه به دلیل افزایش است.خراج بیت کوین و حفاظت از فارم های موجود و تجهیزات آنها که طبعا با قیمت های زیادی تهیه شده اند، نیاز به تابلو برق داریم تا برق رسانی به درستی انجام شده و از آتش سوزی جلوگیری شود. تابلو برق ماینر برای مدیریت و توزیع برق بین واحدهای مختلف است. که در حال حاضر می توان تابلو برق ماینر را یکی از تابلو برق های صنعتی دانست.

برخورداری مهندسان برق در واحدهای صنعتی از دانش عیب یابی تابلو برق بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورت معیوب بودن تابلو برق خسارات زیادیبه واحد مربوطه وارد خواهد شد. برای عیب یابی مشکل پیش آمده در تابلو برق اولین کار بررسی کلید تصلی تابلو برق است.. اگر زبانه‌ی کلید اتوماتیک MCCB در وسط قرار گرفته بود یعنی کلید اصلی در حالت فالت قرار گرفته و باید رفع شود.

همچنین اگر اطلاعات کافی راجع به تابلوهای برق صنعتی ندارید بهتر است. از متخصصان و کارشناسان این حیطه مشاوره و کمک بگیرید تا از این طریق دیدگاه مناسبی درباره تابلو برق صنعتی مورد نظرتان پیدا کنید و خرید مناسب و درستی را انجام دهید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه