تجهیزات روشنایی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


گروه اول خود این ابزار برقی هستتند و گروه دوم انواع محافظ ها می باشند که به نگهداری ایمن تر و طول عمر محصولات قرار گرفته و به گروه اول کمک می کنند. همانطور که می دانید بیشتر محصولات برقی قرار گرفته در هر دو گروه هم کاربرد دو گانه مسکونی و صنعتی دارند.

شرکت نام نوران صنعت ایرانیان که نام خود را به شرکت هادی برق الماس تغییر داد، از جمله بهترین شرکت های روشنایی در ایران است. که توانسته است. با توجه به تجربه و تخصص دیرینه خود ، در تولید تجهیزات روشنایی از جمله کالای برق شایلین و البرز اقدام نموده و مطابق با است.انداردهای جهانی عمل کرده و در این عرصه، محصولاتی قابل رقابت با برترین مارک های جهانی به بازار راهی نماید. این شرکت از مطرح ترین تولید کنندگان انواع تجهیزات روشنایی صنعتی است. که انواع چراغ های تونلی، جعبه های مینیاتوری و دیگر محصولات و تجهیزات روشنایی را شامل می شود که همواره در حال توسعه و گسترش صنایع روشنایی برتر خود می باشد.

شركت صنايع الكترونيك سيماران از دیگر شرکت های فعال و موفق در عرصه تولید صنایع روشنایی برتر است. که با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نمایندگی های انحصاری کشورهای اروپایی ، تولیدات تجهیزات روشنایی و دیگر محصولات مرتبط را به بازار عرضه داشته است. که اکنون آن را به بهترین شرکت های روشنایی در ایران تبدیل نموده است.. این شرکت، با تکیه بر ظرفیت بالای تولید و نوآوری های مناسب در محصولات خود، قادر است. تا با انواع تجهیزات روشنایی صنعتی رقابت کرده و بهترین عملکرد را در صنایع روشنایی ضد انفجار به نمایش بگذارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه