خازن در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


شرکت International Capacitors S.A با نام تجاری LIFASA از انواع شرکت‌های سازنده خازن در سال میلادی در اسپانیا، شهر بارسلون تاسیس گردیده و فعالیت خود را بر پایه ساخت تجهیزات برقی از قبیل انواع خازن صنعتی، راکتور، فیلترهای ضد‌هارمونیک، آنالایزر شبکه و غیره بنا نهاده است..

این خازن‌ها عموماً در شبکه قدرت و شبکه انتقال است.فاده می‌شوند. است.فاده از آنها به‌صورت موازی در کنار ژنراتورها می‌باشد. خازن‌های فشار قوی را عموماً در فضای باز می‌بینیم. خازن‌های فشار قوی از ظرفیت الی ۵ کیلو وار به‌صورت آرایش شده در سه نوع تابلویی، تانکی و قفسه باز ساخته می‌شوند.

این شرکت با پشتوانه نیروهای متخصص و تکنولوژی‌های کمپانی‌های مطرح اروپایی، ارائه دهنده راه‌کارهای مناسب به منظور کاهش هزینه‌های بسیار بالای انرژی در بخش‌های مختلف صنعت نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، آب و فاضلاب، شبکه‌های توزیع و فوق توزیع برق و غیره است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه