دیزل ژنراتور در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


در حالت کلی دیزل ژنراتور ها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می شوند و ساده تر بودن فرایند ساخت و همچنین ساده تر بودن و کند کار تر بودن قطعاتشان، کمتر دچار خستگی می شوند. در نتیجه به محض ایجاد خستگی عمر آنان تمام می شود. در صورتی که در ژنراتور های گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است..

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

با توجه به پیشرفت های چشمگیر مهندسی برق، ژنراتور گازوئیلی در سطح وسیعی پیشرفت داشته و در اندازه های متنوع و با کاربرد های مختلفی در دسترس می باشند. ژنراتور های دیزلی با ظرفیت های کیلووات الی کیلووات برای مصارف خانگی در بازار به راحتی در دسترس هستند. در حالی که دیزل ژنراتور صنعتی با توان کیلووات الی مگاوات بصورت ثابت یا موبایل (نصب شده بر روی شاسی چرخ دار) عرضه می شود. از این رو، ژنراتور های گازوئیلی صنعتی اکثرا در مراکز بیمارستانی، ساختمان سازی و راهسازی، کشاورزی، مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین در است.خراج معادن است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه