ظروف فلزی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


ظروف تفلون مطابق است.انداردهای ملی شماره و دارای  ویژگی‌های کیفی کنترل شده ای است. که  ضمن زیبایی دارای پوشش نچسب و عایق الكتریسیته تفلون  است كه مقاومت حرارتی و شیمیایی خوبی را دارد. تفلون مي‏ تواند از آلومينيوم، فولاد زنگ نزن، چدن ساخته شوند. که با شکل مناسب  در برابر خوردگي پایدار بوده و  كيفيت نچسب بودن، مقاومت به سايش و  خراشیدگی پوشش بالایی  را دارند

ﺑﻄﻮر ﻣﺜﺎل : ﺣﻠﺐ ﻫﺎی روﻏن ﻧﺒﺎﺗﯽ از ورق ﻗﻠﻊ اﻧﺪود ﺷﺪه ﺑﻪ ﺿﺨﺎﻣﺘﻬﺎی ﺑﺪﻧﻪ ,۸ و ﺳﺮ و ﮐﻒ , ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ اﺳﺘﻔﺎده می شود. ورﻗﻬﺎی ﻗﻠﻊ اﻧﺪود ﺷﺪه در ﻣﻘﺎﺑﻞ اﮐﺴﯿﺪه ﺷﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻘﺎوم هستند و زﻧﮓ ﻧﻤﯽ زﻧﻨﺪ.

در حال حاضر صادرات ظروف مسی به کشورهای همسایه  به صورت عمده و در حجم های بالا انجام می‌گیرد. با توجه به  مزیت معادن وصنایع معدنی  به کشور،  زمینه تولید ظروف مسی  می تواند  فعال تر شود. در حال حاضر تعدادی از شهرهای تولیدکننده ظروف مسی را با کیفیت بالا تولید می نمایند که سبب اشاعه مجدد است.فاده از ظروف مسی نسبت به گذشته شده است. در تولید ظروف مسی مقدار خلوص مس ، ضخامت ظروف مسی و شکل ساخت این ظروف مسی به شکل واضحی نشانه کیفیت و مزیت صادراتی آنها می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری