نورد فلزات در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


عبور فلز در حالت گداخته از میان دو غلتک برای رسیدن به ضخامت دلخواه، از موارد کاربرد دستگاه نورد است.. در دمای بالا، انعطاف قطعه بالاتر و شکل‌پذیری آسان‌تر است.؛ بنابراین دستگاه نورد نیروی کمتری برای شکل‌دهی نیاز دارد. این روش، اولین فرآیند کار گرمی است. که بر روی بسیاری مقاطع فولادی انجام می‌شود. گسترده‌ترین کاربرد دستگاه نورد به روش گرم، شکل‌دهی و تولید قطعات با ضخامت کم است..

 میزان اصطکاک از آن‌جایی که حد ضخامت را تعیین می‌کند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. به طور معمول نورد اولین فرآیند تبدیل یک ماده به محصول کار شده بوده و به کمک نورد می‌توان مواد اولیه ضخیم را به شکل بلوم، شمش یا تختال درآورد. همچنین امکان به دست آوردن این اشکال به صورت مستقیم و از ریخته‌گری مداوم وجود دارد.

نظر به آن‌که طول میز انتقال زیاد است.، اتلاف حرارت بسیاری از سطح تختال انجام می‌گیرد و منجر به ناهمگونی دما در تختال و در نتیجه کاهش مرغوبیت آهن آلات تولید شده، افزایش است.هلاک قطعات، افزایش هزینه سوخت، کاهش راندمان کارخانه و آلودگی زیست محیطی می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری