ماشین آلات کاغذ در دیزین ( فروش )

Paper machines-1
Paper machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.

برای اقامت در دیزین امکانات رفاهی متعددی وجود دارد. دو هتل، کلبه و رستوران در این منطقه دیده می‌شود. در صورت تمایل برای اقامت در هتل، هتل جهانگردی دیزین و هتل گاجره در این منطقه حضور دارند. رستوران شاله نیز در ارتفاع هزار و متری و رستوران چمن در ارتفاع هزار و متری کوه قرار دارند.

پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.


بخش نهایی در ماشین آلات کاغذ سازی بخش «صاف کننده» است.. اینجا بخشی است. که کاغذ از یک سری غلتک عبور کرده و فشرده می‌شود تا کاملا صاف شود. چیزی که یک کاغذ را کاملا صاف می‌کند، یک سری غلتک‌های کرومی است. که سریعتر از حرکت کاغذ می‌چرخند.

آخرین قسمت از ماشین آلات کاغذ سازی، بخش &#;صاف کننده &#; نامیده می‌شود.در این مرحله از غلتک‌هایی است.فاده می‌کنند که در مقابل یکدیگر نصب شده‌اند تا روی کاغذ فشار آورده و یک روکش صاف ایجاد کنند. هر چه تعداد این غلتک‌ها بیشتر باشد، کاغذ صاف‌تر می‌شود.

هنگامی که خمیر کاغذ وارد بخش &#;خشک کن&#; می‌شود، شروع به شکل گیری کاغذ می‌کند. این قسمت از دستگاه تار کاغذ را با است.فاده از یک سری غلتک گرم می‌بافد. از تسمه‌های نمدی نیز در این قسمت از دستگاه است.فاده می‌شود تا رطوبت کاغذ را به حدی برساند.



( فروش ) های دیگر در دیزین