تصفیه آب صنعتی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.


یک اولترافیلتر دارای اندازه منافذ در حدود . میکرون است.. یک فیلتر میکروفیلتراسیون دارای اندازه منافذ در حدود . میکرون است.، بنابراین وقتی آب تحت میکروفیلتراسیون قرار می گیرد، بسیاری از میکروارگانیسم ها برداشته می شوند، اما ویروس ها در آب باقی می مانند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن صنعتی دستگاهی است. که، با است.فاده از مراحل و فیلترهای مختلف آب را تصفیه می کند. آب شیرین کن صنعتی از سه بخش کلی پیش تصفیه، واحد اسمز معکوس (RO) و پس تصفیه تشکیل شده است.، که بسته به نوع آب ورودی و هدف تصفیه آب در این بخش ها از فیلترها و روش های فیزیکی و مواد شیمیایی مختلف برای فیلتراسیون آب است.فاده می کند.

سلام من در روستايي در شمال هستم براي ويلاي دو طبقه ميخواستم تصفيه اب صنعتي بگيرم اب چاه است.فاده ميكنيم فوق العاده كثيف و تمام سينك و سراميك ها دستشويي و حمامرو زرد و بد رنگ كرده تصفيه كن معمولي جواب نميدهد قيمت يك تصفيه صنعتي با توجه به مصرف يك خانواده معمولي ٤ نفره و اينكه خانه دو طبقه است.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه