سختی گیر و رسوب زدا در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..


 در مرحله بعدی برای ریختن رزین داخل تانک باید از یک قیف کمک گرفت و رزین کاتیونی را از اطراف لوله مرکزی داخل منبع ریخت. مجرای لوله مرکزی باید بطور موقت توسط پارچه یا چسب نواری مسدود شود تا از نفوذ رزین در هنگام شارژ، به داخل لوله جلوگیری گردد.

اولین مرحله در سیستم احیا عملیات بکواش یا شستشوی معکوس رزین می باشد. در مرحله سرویس ذرات رزین به دلیل فشار آب و انجام عملیات تبادل یون، در یکدیگر فشرده شده و تجمع پیدا می کنند. در مرحله بکواش با برعکس نمودن جریان آب، فاصله ذرات رزین از یکدیگر زیاد شده و سطح تماس آنها افزایش می یابد. در شستشوی معکوس، آب از پایین وارد محفظه گشته و از لابلای رزین ها بالا آمده و از بالا به سمت فاضلاب هدایت می شود. انجام عملیات بکواش به منظور بالا بردن راندمان احیا ضروری است.. مدت زمان لازم برای عملیات بکواش بسته به فشار آب، سایز تانک، میزان رزین و &#; متغیر می باشد.

وجود املاحی مانند کلسیم ، منگنز و منیزیم موجب رسوب گرفتن لوله های آب می شود . همین موضوع سبب کاهش دبی آب عبوری از لوله ها شده و به دنبال آن کاهش راندمان سیستم را به دنبال خواهد داشت . مخصوصا در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع این موضوع عملا سیستم را ناتوان می کند . سختی گیرهای رزینی یکی از انواع سختی گیر می باشد که از طریق از بین بردن یون های سخت آب یاد شده ، مشکل رسوب گیری آب را بر طرف کرده و به نوعی نرم کننده آب محسوب می شوند . سختی گیرهای رزینی از جمله سختی گیرهایی هستند که علاوه بر جلوگیری از رسوب گیری سیستم ، رسوبات و املاح موجود در آب را نیز جذب می کند .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه