منهول در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به


جنس درب و طوقه دریچه های منهول پلی اتیلن از جنس پلیمر است.. به دلیل خاصیت مقاوت در برابر خوردگی در مقابل گازهای خورنده یا همان اسید سولفوریک، یکی از عامل های مهم برای است.فاده در مکان های صنعتی و فاضلاب صنعتی می باشد .از ویژگی های این دریچه راحتی حمل و نقل آن است. هنگامی که لازم است. بیشترین جابه جایی و باز و بسته کردن برای منهول انجام شود بهترین گزینه دریچه منهول پلی اتیلن است.. دریچه منهول پلی اتیلنی در فضاهای از جمله پارکینگ ها، سوله ها ،کارخانه ها مورد است.فاده قرار می گیرد.

پس از اتمام حفاری و قرار دادن کلیه واشرها برای فضای داخلی و خارجی، باید طبق دستورالعمل است.اندارد، منهول پلی اتیلن را نصب و راه اندازی کنید. پس از نصب منهول پلی اتیلن و راه اندازی آن، لوله های داخلی و خارجی باید در جای خود نصب شوند. برای انجام این کار، ابتدا واشر را باید با روان کننده ها روان کرد و سپس لوله را با فشار وارد آن کنید.

استفاده از ماشین آلات سنگین برای تراکم بسیار مهم است.، باید حداقل فاصله جداسازی از منهول بین تا .۵ متر در نظر گرفته شود. مساحت محیط پیرامون منهول فاضلاب باید به درستی فشرده شود و بر روی اتصال لوله با منهول فاضلاب آسیب نرساند. این مرحله باید با احتیاط مونتاژ شود، زیرا این امر بر عملکرد خوب منهول های فاضلابی به ویژه منهول های پلی اتیلن بسیار تأثیر می گذارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه