مخزن و تانکر در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

tank and tanker-1
tank and tanker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


تانکر های هوایی مخصوص آب از ظرفیت لیتر الی لیتر به ارتفاع پایه بنا به پیشنهاد کارفرما ساخته می شود که انواع مخزن هوایی سه نوع می باشد که عبارتند از: تانکر هوایی نوپی، تانکر هوایی مخروطی و تانکر هوایی کره ای شکل. نوع ورق مصرفی در این نوع مخازن ورق گالوانیزه با […]

WP Google Maps uses jQuery DataTables to display sortable, searchable tables, such as that seen in the Advanced Marker Listing and on the Map Edit Page. jQuery DataTables in certain circumstances uses a cookie to save and later recall the "state" of a given table - that is, the search term, sort column and order and current page. This data is held in local storage and retained until this is cleared manually. No libraries used by WP Google Maps transmit this information.

تانکر های چرخدار جهت حمل آب و حمل سوخت و حمل مواد شیمیایی و حمل مواد سمی مورد است.فاده قرار می گیرد که با ظرفیت های لیتر الی . لیتر و با ضخامت ورق متفاوت و شاستی مناسب برای هر ظرفیت ( چرخ و چرخ) ساخته می شود. خریدار، سازنده و فروشنده انواع […]



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه