دیگ بخار در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


صنایع چوب و کاغذ در مرحله اول به تولید الوار چوب ، کاغذ ، مقوا و در نهایت به بازیافت کاغذ گفته می شود. برای ساخت محصولات مختلف در این صنعت نیازمند مقدار زیادی انرژی هستیم، این انرژی توسط دیگ بخار تولید می شود. می توان گفت کاربرد دیگ بخار در صنایع کاغذ خیلی بیشتر از منابع انرژی زای دیگر است.

بطور کلی این دیگ از دو درام در بالا و پایین تشکیل شده است.. آب در درام پایین گرما گرفته و بخار تولید شده بوسیله­ ی جابجایی طبیعی به سمت درام بالایی حرکت می­ کند. در درام بالایی بخار از آب جدا شده و روی سطح آب قرار می­ گیرد. آب سرد تزریقی به دارم بالایی بدلیل چگالی بالاتر در قسمت زیرین قرار گرفته و آب گرم­تر را در رایزر به صورت طبیعی به سمت بالا هدایت می­ کند. رفته رفته بخار بیشتری تولید شده و فشار در این سیستم بسته افزایش یافته و اختلاف بین چگالی آب و بخار اشباع کاهش می­ یابد تا جایی که این جریان طبیعی متوقف شود. در صورتی که بخار از دیگ خارج گردد، فشار درون سیستم افت کرده و جریان طبیعی آب تسریع می­ یابد. به منظورحفظ دبی خروجی بخار در دیگ­ های با فشار بالاتر، باید فاصله ­ی درام پایین و درام بخار افزایش یابد و یا سیرکولاسیون اجباری به کار گرفته شود.

دیگ بخار برای تغذیه خودکار و پرشدن منبع آب نیاز به یک پمپ الکتریکی برای عملیات دارد ولی این موضوع بدین معنی نیست که برای تامین سیستم گرمایشی بخار حتما انرژی الکتریکی و برق لازم باشد زیرا مشعل میتواند گازی یا گازوئیلی نیز باشد. عملکرد دیگ بخار ایستاده (عمودی) &#; بویلر بخار افقی &#; دیگ بخار صنعتی و&#; متفاوت است. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب دیگ بخار مناسب با کار شما با ما تماس بگیرید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه