تصفیه فاضلاب در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.


صنایع مختلف بزرگترین تولید کنندگان فاضلاب هستند. که در صورت عدم تصفیه مناسب و رها سازی این پساب ها در طبیعت، آسیب های بسیار جدی محیط زیستی به بار خواهد آمد. همچنین هرکدام از این صنایع نیازهای خاصی برای محدود کردن آسیب های زیست محیطی خود دارند.

تصفیه پسابهای صنعتی یکی از زمینه های اصلی و مزیتهای رقابتی شرکت فران در تصفیه پسابهای صنعتی می باشد. طرحهای پیشنهادی فران متناسب با محدودیتها و است.اندارهای وضع شده از طرف سازمان محیط زیست و با هزینه سرمایه گذاری و بهره برداری بهینه میباشد. طرحهای این شرکت دربرگیرنده طیف وسیعی از پساب های مختلف در صنایع مختلف نظیر صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، نیروگاه ها، صنایع غذایی، معادن، کشتارگاه ها، صنایع چرم، کارخانه صنایع فلزی، آبکاری و &#; می باشد.

به تمامی این مشکلات، محروم شدن صنایع از پسآب باکیفیت و است.فاده مجدد از آن را اضافه کنید که نهایتاَ به افزایش مصرف آب، افزایش هزینه‌های تولید و البته افزایش آسیب به سفره های آب زیرزمینی منجر خواهد شد. دچار  اولیه و همچنین مشکلات عدیده ی نگهداری می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه