سپتیک تانک در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:

از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.


تصفیه فاضلاب کمپ‌های کارگری، پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های ورزشی، گاوداری‌ها، هتل‌ها، جهت ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب، در تصفیه فاضلاب صنایع لبنی، تصفیه پساب خروجی از ویلاهای شخصی. پایانه‌های مسافربری، سرویس‌های بهداشتی عمومی، جهت پیش تصفیه و کمک به اگوی شهری، به عنوان مخزن ذخیره و تخلیه با ماشین‌های تخلیه فاضلاب از دیگر است.فاده کنندگان مخازن سپتینگ پلی اتیلنی هستند.

مخزن سپتیک است.یل یا فولادی به دلیل مقاومت کم در برابر خوردگی و هزینه بالا و ماندگاری پایین از محبوبیت کمتری نسبت به دیگر سپتیک تانک ها برخوردار است. اما می توان به یکی از مزیت های مهم آن، که مقاومت بالا در برابر نیرو های شناور می باشد نیز اشاره نمود.

اهواز یکی از است.راتژیک ترین شهر‌های ایران می‌باشد که به دلیل وجود بودجه خاص از درآمدهای نفتی پروژه‌های زیادی در آن تعریف می‌گردد. وجود شهرهای ماهشهر که محل تجمع شرکت‌های پتروشیمی‌های عظیم همچون امیر کبیر و مارون باعث رونق بسیار خوب این شهرها شده است.. یکی از معضلات این شهر دمای بسیار زیاد در تابستان و سطح آب زیر زمینی بالاست.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه