پکینگ مدیا در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


در صنعت تصفیه فاضلاب است.فاده از پکینگ مدیای تصفیه فاضلاب برای افزایش کاردهی مخازن بیولوژیکی است.فاده می شود. با است.فاده از این پکینگ مدیا ثابت ابعاد مخزن بیولوژیکی کمتر می شود و در مقابل، راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی افزایش می یابد. این پکینگ ها با حذف نیترات از آب  آن را تصفیه کرده و تبدیل به آب شرب می کنند، عمل تصفیه در این پکینگ‌ها به روش بیولوژیکی انجام می‌گیرد.

شرکت مهندسی فراب زیست فراز با هدف ارتقاء سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان محور های توسعه پایدار در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، راهبری و تامین تجهیزات انواع فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان خلاق و توانمند خود و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا پروژه های متعددی را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در سطح کشور به انجام رسانده است.. این شرکت سعی بر آن دارد که با است.فاده از دانش و تجربه کارشناسان شرکت و با تبادل نظر با کارشناسان و متخصصان این حوزه چه در بخش تولید و چه در بخش‌های علمی و دانشگاهی، گام‌هایی در جهت ارتقاء فن‌آوری ساخت مطابق با نیازهای مشتریان و است.فاده بهینه از منابع انرژی و در نتیجه ساخت محصولاتی پایا و هماهنگ با نیازهای جامعه و مسایل زیست محیطی بردارد.

در فرآیند رشد چسبیده (attached growth system) با است.فاده از بسترهای رشد بیولوژیک سطح تماس افزایش پیدا می کند. در حقیقت شکل هندسی پکینگ مدیا ثابت باعث افزایش نسبت سطح به حجم می شود که این موضوع ،یکی از مزیت های مهم پکینگ مدیا محسوب می شود .مسلما در سطح بیشتر، تکثیر و رشد میکرو ارگانیسم ها و باکتری های تجزیه کننده مواد آلی بیشتر خواهد شد در نتیجه پکینگ مدیا باعث افزایش رشد بیولوژیک و به تبع آن افزایش میزان زیست توده Biomass، به صورت چسبیده یا معلق در سیستم می شوند. پکینگ مدیا ثابت یا بستر ثابت رشد بیولوژیک از مواد اولیه مختلف بویژه انواع پلیمرها ساخته میشوند. در ساختار پکینگ مدیا ثابت مواد نانو جاذب بیولوژیک است.فاده میگردد که این تکنولوژی از اختراعات این شرکت بوده و بصورت انحصاری در پکینگ مدیا پاکان قطره یافت می شود پکینگ مدیا می تواند به دو صورت پکینگ مدیای ثابت و پکینگ مدیای شناور (معلق) ساخته شده و مورد است.فاده قرار گیرند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه