دستگاه آب شیرین کن در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


آب شیرین های کانتینری شرکت فران در ظرفیت های پایین و متوسط، پس از انجام عملیات طراحی در محل کارخانه فران تولید می شود. کلیه تجهیزات و ملزومات مربوط به تولید آب شیرین از منابع آبهای شور یا سطحی در یک کانتینر است.اندارد نصب می شود. کانتینر آب شیرین کن پس از اتمام عملیات ساخت به محل پروژه حمل شده و در کمترین زمان ممکن آماده راه اندازی می باشد.

شوری زیاد آب دریاها در گذشته مانع اصلی برای است.فاده از آب دریا یا آب شور برای مصارف کشاورزی یا شرب محسوب میشد. اما با پیشرفتهای صورت گرفته در صنعت تصفیه آب، آب شیرین کن های آب دریا در نقاط مختلف دنیا ساخته و بکار گرفته شدند. است.فاده از این سیستمها باعث تامین آب آشامیدنی برای تعداد افراد زیادی و همچنین است.فاده در مصارف کشاورزی شده است..

معمولاً در این مکان ها از مکانیزم به تصفیه آب به صورت RO یا اسمز معکوس است.فاده می شود، این مکانیزم کاملاً حرفه ای که به صورت فیزیکی ۵ تا ۸ درصد از کل املاح ناخالصی های موجود در آب را حذف می نماید؛ مثال تأثیرات این مورد در مرغداری ها هر سه لیتر آب تصفیه شده تا کیلوگرم بر میزان وزن آنها می افزاید. همچنین در گاوداری ها وجود آب تصفیه شده می تواند تا درصد بر تولید شیر تاثیر گذار بگذارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه